Camso UTV 4S1

Pro nejtěžší dřinu

Robustní pásový systém pro velká UTV, který zcela nově definuje špičkové vlastnosti za všech podmínek. Zkrátka nenajdete jiný pásový systém se stejnou úrovní trakce, ovladatelnosti, kvality a odolnosti v jakémkoli terénu, včetně sněhu, bahna nebo štěrku.

Trakce
Flotace
Stabilita
124 990 (včetně DPH)
Camso UTV 4S1
Camso UTV 4S1
Camso UTV 4S1

Technologie

Exkluzivní přední pás Flex-Track

Exkluzivní přední pás Flex-Track

  • První na trhu
  • Špičková ovladatelnost díky pružným bokům a mírně zkosenému profilu
  • Snadné ovládání
  • Mnohem pohodlnější jízda než s běžnými pásy
  • Přesné řízení pro příjemnější jízdu a celodenní práci
  • Snížené odstřikování sněhu a bláta v porovnání s jinými pásy
Masivní ocelový rám

Masivní ocelový rám

  • Robustní otevřená samočistící konstrukce
  • Minimální usazování ledu, sněhu a bláta
  • Zvýšená životnost a vysoká příčná i podélná tuhost
Tandemově uložená kola

Tandemově uložená kola

  • Výkyvně uložené dvojice pojezdových kol
  • Otočné čepy uložené v gumových pouzdrech
  • Tlumí nárazy a vyrovnává nerovnosti pro příjemnější a pohodlnější jízdu
  • Nevyžaduje mazání



 

Kola odolná proti proražení a defektům

Kola odolná proti proražení a defektům

  • Plnopryžové vysokohustotní pneumatiky
  • Nízké tření, snížené opotřebení, eliminace namrzání
  • Pružný materiál skvěle absorbuje rázy a zlepšuje kvalitu jízdy
  • Vysoká spolehlivost a bezproblémový provoz
ULOŽENÍ VE TŘECH LOŽISKÁCH

ULOŽENÍ VE TŘECH LOŽISKÁCH

  • Velmi robustní trvanlivá konstrukce se ztrojenými ložisky s olejovou náplní
  • Vysoká zatížitelnost
  • Nízký valivý odpor, vysoká odolnost a extrémní životnost
  • Nerezové uložení pro vysokou spolehlivost
  • Krycí víčka spolehlivě těsní i v největších mrazech
Měníte stroj? Žádný problém!

Měníte stroj? Žádný problém!

  • Stávající pásový systém můžete snadno namontovat i na nový stroj.
  • Pásy Camso jsou zpřevodované tak, aby byly vždy optimálně přizpůsobené výkonu vašeho stroje.
  • Pro individuální přizpůsobení pásů lze doobjednat optimální velikost hnacích kol pro vaše nové vozidlo.
  • Maximalizujte své investice a míru využití vašeho stroje

Specifikace

Doporučené použití

  Pro UTV 4x4 s objemem motoru 400 až 1100 cm3

Nosný rám

Konstrukce Otevřený rám z uhlíkové oceli
Hnací kola 15 - 18 zubů
Vodicí a pojezdová kola Zdvojená pojezdová kola Ø 132 mm, šířka 50 mm, plnopryžové pneumatiky, dvojitá ložiska uložená v elastomerech, utěsněné krytky
Náboje a ložiska Trojitá ložiska, kované ocelové čepy, 4-5 šroubů
Uložení Tandemové, výkyvně uložené v pryžových pouzdrech, hliníkové osy uložené v pryžových pouzdrech, bezúdržbové.
Stabilizační systém Protisklápěcí ocelová pružina s progresivním tlumením

Gumový pás

Šířka Přední pás: 318 mm  / Zadní pás: 356 mm
Délka Přední pás: 2507 mm / Zadní pás: 2964 mm
Výška dezénu Přední pás: 29 mm / Zadní pás: 29 mm
Typ pásu Vpředu: Flex / Vzadu: Flat

Rozměry a parametry

Redukce rychlosti cca o 1/3
Výška pásů Přední pás: 637 mm / Zadní pás: 626 mm
Délka pásů Přední pás: 1081 mm / Zadní pás: 1321 mm
Šířka pásů Přední pás: 318 mm / Zadní pás: 356 mm
Styčná plocha 1.62 m²
Hmotnost Přední pás: 47 kg / Zadní pás: 54 kg
  Přesah (délkový) Vpředu: 673 mm / Vzadu: 889 mm
  Přesah (stranový) 184 mm
  Světlá výška Vpředu: 416 mm / Vzadu: 418 mm (zvýšení světlé výšky: cca o 127 mm)


Fotografie a vyobrazení jsou pouze ilustrační. Dovozce si vyhrazuje právo na změnu cen a specifikací bez předchozího upozornění.

Chcete vědět více? Napište nám!